Dag van aankomst - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Linda Poppe - WaarBenJij.nu Dag van aankomst - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Linda Poppe - WaarBenJij.nu

Dag van aankomst

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Linda

12 September 2010 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hallo Luitjes,

Wij zijn gisteren eindelijk vertrokken voor onze rondreis door Zuid-Afrika. Nadat we ong. 11,5 uur in een vliegtuig hebben doorgebracht zijn we veilig en wel geland op de luchthaven van Kaapstad. Hier was alles netjes geregeld door de reisorganisatie en konden we dus ook snel naar ons hotel toe. Toen we hier eenmaal aangekomen waren was het toch alweer over elven. Toen alle dingen geregeld waren zijn we maar snel naar bed gegaan, want vandaag gaan we duiken met haaien en worden we al om kwart voor zes opgehaald. Mochten we dit avontuur overleven laten we dit uiteraard ook weer weten met uiteraard een actie foto toegevoegd.

Tot schrijfse,

Linda en Hans.

P.s. een kleinigheidje op de receptie heeft er voor gezorgt dat we al een uur zitten te wachten op de taxi om 5 uur 's ochtends maar dat mag de pret niet drukken.

• 12 September 2010 - 09:06

Karin:

Hey Linda en Hans,

Geniet van jullie vakantie en ben erg benieuwd hoe het is geweest het duiken met haaien, lijkt me onwijs eng en spannend...Succes!

Groetjes Karin

• 12 September 2010 - 10:52

Jolanda:

Hey kinders,

Jullie zijn dus al geland en in het hotel.
    Wat dat wachten betreft: dat is typisch Afrika hoor, ze hebben altijd alle tijd. Spannend met die haaien. Geniet er maar lekker van. X Jolanda

• 12 September 2010 - 15:49

Leonie:

Hoi Linda en Hans,

Heel erg veel plezier in Zuid-Afrika! Geniet er van samen!
    Lijkt me wel een bijzondere ervaring om met witte haaien te zwemmen hoor!

Liefs,

Leonie