Dag 1 t/m 5 - Reisverslag uit Tongariro, Nieuw Zeeland van Linda Poppe - WaarBenJij.nu Dag 1 t/m 5 - Reisverslag uit Tongariro, Nieuw Zeeland van Linda Poppe - WaarBenJij.nu

Dag 1 t/m 5

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Linda

05 November 2014 | Nieuw Zeeland, Tongariro

Zaterdag 1 November

Vandaag is dan de dag eindelijk aan gebroken dat we op weg gaan naar Nieuw-Zeeland. Half vijf de wekker gezet want we wilde eerst nog even met Jelani een stuk fietsen voordat we hem voor bijna een maand achter zouden laten bij Ronald. Savanti hadden we de dag ervoor al naar de hulsdonksestraat gebracht op de fiets, dus daar hadden we al afscheid van genomen. Na het fietstochtje en het ontbijt nog even gauw gedoucht om vervolgens richting oudenbosch te vertrekken.

In Oudenbosch stond moeders al geduldig te wachten om ons naar Schiphol te brengen. Nadat we ook ineke hadden opgepikt bij haar thuis zijn we door gereden naar het vliegveld. Hier kwamen we rond achten aan. Na het inchecken hebben nog even lekker een bak koffie met appeltaart op en toen werd het tijd om door de douane te gaan. Nog even gauw moeders en zuslief een knuffel gegeven en op naar het vliegtuig.

Iets over elfen steeg het vliegtuig op richting Singapore alwaar we een tussenstop van een kleine 3 uur zouden hebben. Meer dan 12 uur later kwamen we ook daadwerkelijk hier aan en ondertussen waren we een dag verder en zagen we de zon opkomen om aan de zondag te beginnen. 3 uur later zijn we hier ook weer opgestegen met als eindbestemming Auckland, Nieuw-Zeeland. Na vervolgens weer 9 uur in het vliegtuig te hebben gezeten zijn we ook hier veilig gelandt en konden we snel ons bedje in een nabij gelegen hotel gaan opzoeken.

• 05 November 2014 - 20:04

Sandy:

lieve mensen,

Wat een vermoeiende reis achter de rug, maar een fantastische reis in petto!
    Geniet ervan en wij zullen jullie verhalen volgen
    Veel reisgenot

knuffel sandy

• 06 November 2014 - 01:01

Jacques:

Het verplichte en meest vermoeiende deel zit er op, veel plezier daar aan de andere kant van ons aardbolletje, geniet er van en laat ons een beetje meegenieten met de verhalen en foto's!

• 07 November 2014 - 19:05

Kees:

Hey broedertje en schoonzussie,

laat ff weten of je nog leuke bergen tegen komt om te beklimmen, misschien is dat een ideetje voor hans en mij voor volgend jaar survivallen hahaha.

veel plezier en hopelijk veel leuke nieuwe ervaringen

groetjes Kees en Marzena

• 09 November 2014 - 22:41

Wim, Cynthia En Luca:

Hey Ome Hans en tante Linda,

veel plezier daar in down nog verder under LOL.
    Veel foto's van de hobbitjes maken hee!!!!

groeten uit Etten-Leur